Choď na obsah Choď na menu
 


Zmluva o dielo loggie

 

ZMLUVA   O  DIELO

 

č. 01/2017

 

Čl. 1.     Zmluvné strany

 

 

OBJEDNÁVATEĽ             :      Spoločenstvo vlastníkov bytov na ul. M.R. Štefánika

                                                    74,76,78, 036 01 Martin 

 

Štatutárny  zástupca            :      Ing. Rudolf Maslík - predseda SVB                

Bankové spojenie                :      UniCreditBank

Číslo účtu                            :                           

IČO                                      :      36 141 542  

DIČ                                      :      2021410303

Tel.                                      :      0944 520072

Mail                                     :      maslikr@marticonet.sk

 

(ďalej len „objednávateľ“)

 

      

 

ZHOTOVITEĽ                  :      Ing. Milan Kubík RAM

                                                    038 02 Dražkovce 225

Štatutárny zástupca             :      Ing. Milan Kubík

Osoby oprávnené na

jednanie vo veciach

           - zmluvných             :      Ing. Milan Kubík

           - technických            :      p. Milan Čudek

Bankové spojenie                :      VÚB

Číslo účtu                            :      

IČO                                      :     12601039

Okresný úrad Martin                          Číslo živnostenského registra: 506-4136

DIČ                                      :     1021873314

Tel.:                                     :     0905222228

E-mail:                                :     ramm@marticonet.sk

 

(ďalej len „zhotoviteľ“)

 

 

 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že zabezpečí v rozsahu a za podmienok dojednaných v tejto zmluve o dielo práce pre objednávateľa, ktorý sa zaväzuje, že prevezme a uhradí riadne dokončenú dodávku nasledovného diela.

 

 

 

 

Čl. II.     Predmet  zmluvy a čas plnenia

 

Predmetom  zmluvy   je   zhotovenie  diela:

 

 „Dodávka a montáž 34 kusov železobetónových lodžií, vrátane stavebných úprav, v súlade s priloženým rozpočtom a projektovou dokumentáciou“

 

 

 

  1. Dielo bude zhotovené v rozsahu podľa projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Alojzom Tomagom, ul. Mazúra 28, Martin, č. zákazky 65/16 - január 2017 .
  2. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť
  3. Objednávateľ sa zaväzuje vykonané práce bez vád a nedorobkov prevziať a dohodnutú cenu za dielo zaplatiť do 14 dní od doručenia konečnej faktúry – daňového dokladu, ktorá bude mať prílohu zápisnice o prevzatí diela
  4. Zhotoviteľ sa  zaväzuje, že dielo v dohodnutom rozsahu dokončí a odovzdá objednávateľovi bez nedorobkov v termíne do 1. októbra 2017. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavebné práce začne 1. júla 2017. Podmienkou začatia prác je právoplatné stavebné povolenie vydané najneskôr 4 týždne pred začatím prác. Zmluvné strany sa dohodli na možnosti skoršieho začiatku stavebných prác.
  5. Ak sa pri zhotovení diela vyskytnú nepredvídateľné okolnosti, prípadné požiadavky objednávateľa nad rámec tejto zmluvy, termín odovzdania stavby sa môže po dohode zmluvných strán posunúť.
  6. Prípadné cenové navýšenie  sa upraví písomným dodatkom k tejto zmluve s uvedením nového termínu splnenia.
  7. Zhotoviteľ  nie je viazaný lehotami stanovenými v bode 5 ak dôvod omeškania nie je na jeho strane, resp. z dôvodu vyššej moci (živelná pohroma, nepriaznivé poveternostné podmienky). V takom prípade sa termín odovzdania diela posunie o počet dní trvania negatívneho vplyvu vyššej moci.

 

 

 

Čl. III.    Cena a platobné podmienky

 

 

3.1. Cena za zhotovenie diela podľa čl. II. tejto zmluvy je stanovená vzájomnou dohodou   zmluvných   strán,  na základe cenovej ponuky  zhotoviteľa zo dňa 28.6.2016, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy, a to v celkovej sume 114 965,88 €, vrátane DPH, slovom: jednostoštrnásťtisícdeväťstošesťdesiatpäť eur 88 centov.

3.2. Práce budú účtované podľa zhotoviteľom skutočne vykonaných a objednávateľom potvrdených prác a zabudovaných množstiev materiálu.  Celková dohodnutá cena diela nesmie byť v žiadnom prípade prekročená a zmenená smerom nahor  bez predchádzajúcej písomnej dohody oboch zmluvných strán.

3.3.  V cene za zhotovenie diela sú obsiahnuté všetky náklady stavby, napríklad aj náklady na vybudovanie skladov, prevádzku a údržbu, dopravného značenia, lešenia.

3.4 Platobné podmienky  - Fakturácia na základe odsúhlaseného súpisu vykonaných prác    1 x mesačne so splatnosťou 14 dní od doručenia daňového dokladu – faktúry objednávateľovi, na základe odsúhlaseného súpisu vykonaných prác zo strany objednávateľa, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. Súpis bude odsúhlasený do troch dní. 

3.5.Splatnosť  sa počíta 14 dní od doručenia čistopisu faktúry. Splatnosť je podmienená dátumom poskytnutím úveru.

3.6.V prípade nezaplatenia faktúry v dohodnutom čase má zhotoviteľ právo práce prerušiť až do doby zaplatenia faktúry. Prerušenie prác nesmie nastať z dôvodu odstraňovania predošlých nedorobkov, prípadne vád.

V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa a splnenia zmluvných záväzkov zhotoviteľom, má zhotoviteľ nárok na zaplatenie prác, ktoré boli ku dňu odstúpenia od zmluvy vykonané.

 

Čl. IV.    Zmena ceny

 

      K zmene ceny môže dôjsť iba z dôvodu objednávateľom dodatočne vyžiadanej zmeny plnenia . Inak sa výška ceny diela, uvedená v Čl. III. bod 3.1. tejto zmluvy, nesmie meniť.

 

 

Čl. V.    Zmluvné pokuty a náhrady škody

 

Objednávateľ a zhotoviteľ sa dohodli na nasledovných pokutách a náhradách škôd

5.1.  ak bude zhotoviteľ v omeškaní s plnením termínu dokončenia jeho dodávky, má objednávateľ právo uplatniť za každý deň omeškania zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela. Zhotoviteľ má povinnosť túto pokutu uhradiť a to formou  zrážky z ceny diela zaúčtovanej v  konečnej faktúre,

5.2. ak bude objednávateľ meškať s plnením svojho finančného záväzku má zhotoviteľ právo uplatniť za každý deň omeškania úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej čiastky. Objednávateľ má povinnosť úrok z omeškania  uhradiť.

 

 

Čl. VI.  Záručné podmienky

 

6.1. Záručná doba na dielo je 60 mesiacov.

6.2. Záručná doba začne plynúť dňom odovzdania a protokolárneho prevzatia celkového diela objednávateľom .

 

 

Čl. VII.  Osobitné ustanovenia

 

7.1. Objednávateľ poskytne  plochu  na zriadenie ZS a miesta odberu vody a elektrickej

energie.

7.4. Zhotoviteľ zabezpečí kompletnú projektovú dokumentáciu, v spolupráci s objednávateľom právoplatné stavebné povolenie ako aj všetky potrebné povolenia k rekonštrukcii domu.

7.5. Objednávateľ sa zaväzuje, že prevezme riadne a včas zhotovené dielo. Za vady, ktoré sa prejavili   po odovzdaní diela zodpovedá zhotoviteľ vtedy, ak boli spôsobené  porušením jeho povinností , nekvalitným prevedením prác prípadne ak boli použité nekvalitné materiály a prvky.

7.7.  Objednávateľ má právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť vady diela bezodplatne odstrániť. V prípade, že nezačne s odstraňovaním vád do 3 dní, objednávateľ zabezpečí opravu vád treťou osobou. Zhotoviteľ je povinný v takomto prípade  opravy vád uhradiť objednávateľovi do 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. V prípade nezaplatenia faktúry vzniká objednávateľovi právo úroku z omeškania za každý začatý deň omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy.

7.8.  Ak sa ukáže, že vada predmetu je neopraviteľná, zaväzuje sa zhotoviteľ do 14 dní od prijatia reklamácie dodať a namontovať náhradný predmet plnenia na vlastné náklady. Strany vzhľadom na charakter vady môžu dohodnúť iný termín formou písomného dodatku k zmluve.

7.9. V náležitostiach touto zmluvou výslovne neupravených platia pre vzájomné vzťahy zmluvných strán z hľadiska práv a povinností ustanovenia  Obchodného  zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.

7.10.  Zmluva sa vyhotovuje v troch vyhotoveniach, z toho jedna je pre zhotoviteľa a dve  pre objednávateľa. Všetky  zmeny   k   tejto   zmluve  sa  môžu  vykonávať  iba     formou  dodatku  k tejto  zmluve,   podpísaním   oprávnenými  osobami zmluvných strán.

7.11.Dielo na základe a podľa tejto zmluvy bude zhotovené v súlade s platnými STN.

7.12.Súčasťou odovzdania diela zo strany zhotoviteľa je dokumentácia skutočného vyhotovenia  a protokol o prevzatí.

7.13. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi najneskôr k termínu odovzdania a prevzatia diela doklady o dodaných technológiách, strojoch, zariadeniach alebo konštrukciách, ktoré sú súčasťou zhotoveného diela s revíznymi správami, potvrdeniami, certifikátmi a protokolmi o vykonaných skúškach.

7.14. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov, čistotu a poriadok na stavenisku.

7.15. Zhotoviteľ sa zaväzuje zápisom v stavebnom denníku vyzvať objednávateľa na kontrolu všetkých prác, ktoré majú byť zakryté, alebo sa stanú neprístupnými minimálne tri dni vopred a to na tel. číslo 0944 520072 Ing. Maslík. Objednávateľ v dohodnutý deň vykoná kontrolu prác.

7.16. Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník v súlade s projektovou dokumentáciou.

7.17. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami a projektovou dokumentáciou. Doklady o týchto skúškach podmieňujú prevzatie diela.

7.18.  Zhotoviteľ vykoná dielo na svoje náklady a na vlastné nebezpečenstvo, je vlastníkom všetkých vecí, ktoré priniesol na stavbu počas celej realizácie a zabudovania do stavebného diela.

7.19.  Zhotoviteľ môže poveriť vykonaním časti diela inú osobu, ale zodpovedá sám za vykonanú prácu a taktiež za plnenie BOZP pri práci na stavbe.

 

 

Čl. VIII.  Ostatné ustanovenia

 

  1. Objednávateľ a zhotoviteľ sa zaväzujú, že obchodné informácie, ktoré im boli zverené zmluvným partnerom, nepoužijú pre iné účely ako plnenie podmienok tejto zmluvy.
  2. Zhotoviteľ sa bude riadiť pri zhotovovaní diela touto zmluvou, projektovou dokumentáciou, rozhodnutiami a vyjadreniami dotknutých orgánov štátnej správy a dokladmi podľa čl. VIII. tejto zmluvy.
  3. Zhotoviteľ  vyhlasuje, že má oprávnenie na vykonávanie činnosti v rozsahu čl. II tejto zmluvy
  4. Účastníci upresnili, že k jednotlivým číslam položiek cenovej ponuky zo dňa 28.6.2016 patrí:

·       01 aj inžiniering, zabezpečenie stavebného povolenia, zabezpečenie kolaudácie stavby

·       764 klampiarske ukončenie striešky bude realizované poplastovaným plechom na strechy

·       767 v jednom byte nebude realizovaný posun radiátora v hodnote 80€, z toho vyplýva zníženie ceny diela o 80€. K posunu radiátora nepatrí dodanie nového radiátora, nový radiátor si majitelia môžu kúpiť

·       Okná, ktoré budú vymenené, patria majiteľom bytov a budú umiestnené označené číslom bytu v pivnici

·       783 namiesto položenia dlažby bude vykonaný náter celej západnej steny domu. Dlažba na jednotlivé balkóny bude položená iba na účet a želanie jednotlivých majiteľov

 

 

 

Čl. IX. Záverečné ustanovenia

 

  1. Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami.
  2. Meniť alebo doplňovať text tejto zmluvy je možné len formou písomných dodatkov ktoré budú platné, ak budú riadne  potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán
  3. Táto zmluva je vyhotovená v troch vyhotoveniach, z ktorých si jedno ponechá zhotoviteľ a dve objednávateľ.

 

 

 

 

V Martine, dňa 

 

 

           

 

 

 

objednávateľ

zhotoviteľ

Spoločenstvo vlastníkov bytov na ul. M.R. Štefánika 74,76,78 036 01 Martin

Ing. Milan Kubík RAM

 

Ing. Rudolf Maslík

Ing. Milan Kubík

predseda SVB

 

                                                                                                                                             

                                                                                              

 

 

Prílohy:

Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy je cenová ponuka zo dňa 28.6.2016.

 

Komentáre

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.